Wednesday, April 3, 2013

Wrap Up

Oh, what the heck? Dah berbulan-bulan tak update entry. Buat apa kau ada blog tapi tak update langsung. Aku terbayangkan kalaulah ada orang cakap macam tu kat aku. Yelah last entry 5 Januari 2013, 3 bulan yang lepas. Kalau betul-betul ada tak ke sentap mak nak. Aku baru je habis bercuti sebulan. Sebenarnya cuti tak habis pun lagi tapi sebab banyak komitmen yang perlu diuruskan so, terpaksalah aku menggagahkan diri untuk datang, lebih awal daripada biasa. Datang sini orang duk tanya kau buat apa je kat rumah? Aku jawab, entah tak tahu apa yang aku buat kat rumah. Makan,tidur pastu tengok tv la kot kerja aku. Goyang kaki macam bos besar yang tengah gila kuasa miahahaha..

Disebabkan kakak aku ni dah tukar ke astro beyond ni so, besarlah peluang aku nak habiskan sisa-sisa cuti aku yang boring tahap cipan dengan menengok drama-drama korea. Cakap je cerita apa semua aku tengok. Bukak tv je mesti tukar channel 393. Sampai kakak aku pun membebel sebab tak dapat tengok cerita dia. Tapi, aku tak de kejam sangat. Kitorang share-share. Sharing is caring kan! The best thing yang aku buat time holiday ialah masak western food. Mantap ah, tak main la tekak makanan melayu ni (hamboih! mulut macam dah lupa daratan la pulak, kalau budu tu budu jugak la). Banyak resepi yang aku dah try tapi tak de la seperfect yang orang lain buat. Amatur la katakan.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

But, beyond all that aku rasa sangat-sangat gembira dan bersyukur yang aku lulus final exam semester 2 yang lepas. Tuhan je lah yang tahu macam mana perasaan aku. Macam tak percaya pun ada yang aku bakal naik ke tahun akhir. Nak jadi doktor dah ni. Tapi tahun akhir ni lah yang perit untuk dilalui. Penuh dengan tekanan, dah la tak de cuti. Harapkan cuti perayaan jelah.

Rindu saat-saat masih kurus
Anyhow, I pray to Allah so that all the things will going fine.
SSM --> MUASRM --> Clinical posting --> Professional exam --> Graduate as medical doctor

Amin..



No comments:

Post a Comment