Friday, April 13, 2012

Funky Friday~

Dari pagi memang duk mengadap laptop xde buat pape pun.
Main fb, twitter, jenguk blog orang tu jela kerjanya.
Solat, makan pastu bukak laptop main internet lagi.
Hishh..teruk betul la aku ni

 |
 |
 |
 |
V

Sampai ler ke petang.
Aktiviti aku tetap je macam tuh.
Lepas solat asar ingat nk g lepak blik kawan, tup2 tgok semua keluar.
Pergi Chowkit la, tgok wayang ngan BFF la.
Tinggal aku ngan housemate jer.
Lalu diperah la otak nk buat ape la petang ni, maen badminton hari nk hujan dgn angin laju2 manja.
"Jom g jalan2"---> idea housemate
Aku ape lg..JOMMMM

Ala window shopping jer kt Cheras Leisure Mall.
Yela skrg poket kering mnggu2 jpa tuh..
Satu mall tu kitorg jelajah, jalan2 naik linkbridge.
Singgah jap kt Giant.
Walaupun dh byk kali dtg tp still gak sesat dlm tu xjumpa pintu nk keluar ke parking
Nk tergelak aku hahaha..



Tp paling best pg CLM dapat beli roti feveret aku,
ROTI BOY!!
Bukan 1 tp 2 lagi aku beli..
Sedap!!


No comments:

Post a Comment